کولر گازی اجنرال اینورتر
درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
موضوعات سایت
  • کولرگازی اجنرال اینورتر
  • خرید کولرگازی از بانه
  • کولرگازی ال جی
  • اخبار لوازم خانگی
  • عمومی
  • افراد آنلاین : 1
    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 34
    هفته گذشته : 268
    ماه گذشته : 174
    سال گذشته : 2867
    کل بازدید : 15454
    کل مطالب : 482
    نظرات : 0
    پيوندهاي روزانه
    نظر سنجی
    امكانات
    پشتیبانی
    RSS

    Powered By
    Rozblog.Com
    «نهضت ساخت ایران» در دستور کار پژوهشگران جوان/ برنامه شناسایی و حمایت از نخبگان در 4 بخش اجرا می‌شود

    «نهضت ساخت ایران» در دستور کار پژوهشگران جوان/ برنامه شناسایی و حمایت از نخبگان در 4 بخش اجرا می‌شود https://evarah.ir/2021/02/نهضت-ساخت-ایران-در-دستور-کار-پژوهشگر/ ایواره Fri, 05 Feb 2021 00:23:22 0000 استان ها https://evarah.ir/2021/02/نهضت-ساخت-ایران-در-دستور-کار-پژوهشگر/

    در جاده به سوی نخبه گرایی / 56 بیگدلیراد در مصاحبه با آنا؛ گروه استان های خبرگزاری آنا – مجتبی آزادیان؛ باشگاه دانش پژوهان جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان اولین مرکز شناسایی ، جذب ، آموزش ، راهنمایی و پشتیبانی دانش پژوهان جوان و نخبه دانشگاه در سال 1998 تاسیس شد و …

    منبع: خبرگذاری ایواره
    «نهضت ساخت ایران» در دستور کار پژوهشگران جوان/ برنامه شناسایی و حمایت از نخبگان در 4 بخش اجرا می‌شود

    در جاده به سوی نخبه گرایی / 56 بیگدلیراد در مصاحبه با آنا؛

    گروه استان های خبرگزاری آنا – مجتبی آزادیان؛ باشگاه دانش پژوهان جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان اولین مرکز شناسایی ، جذب ، آموزش ، راهنمایی و پشتیبانی دانش پژوهان جوان و نخبه دانشگاه در سال 1998 تاسیس شد و تاکنون بیش از 95000 عضو از دانشجویان جذب کرده است. ، 23883 نفر از آنها فعال هستند ، از اعضای خود حمایت معنوی و مادی کرده اند و در برنامه جدید باشگاه ، رویکرد فعالیت گرا جایگزین ساختار ساختار گرا شده است.

    در حال حاضر ، دفاتر باشگاه در بیش از 300 واحد دانشگاهی و 100 کالج سما در سراسر کشور در حال انجام مأموریت هایی برای شناسایی ، هدایت و فعال سازی فعالیت های خودجوش دانشجویی و ایجاد روحیه مسئولیت پژوهشی و پرورش دانشجویان مستعد دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

    باشگاه دانش پژوهان جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد رقابت علمی و سایر فعالیت های تحقیقاتی قصد دارد فضای بهتری را برای رشد اعضای با استعداد خود ایجاد کند.

    بیشتر بخوانید:

    از ایجاد تابلوهای الکترونیکی محلی تا تولید چسب با فرمولاسیون جدید

    تولید گلهای رز جدید با زندگی ابدی و بدون حمایت از آب و خورشید

    اختراعی که منافع اقتصادی برای دانشگاه ، دولت و مردم دارد

    خبرنگار آنا در پنجاه و ششمین شماره “در راه نخبه پرستی” با وحید بیگدلیراد ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفتگو کرد تا در مورد فعالیت ها ، دستاوردها و برنامه های این باشگاه اطلاعات بیشتری کسب کند.

    آنا: خلاصه روند ایجاد باشگاه دانشگاه قزوین.

    بیگدلیراد: باشگاه دانش پژوهان آزاد و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین ، در سال 2003 به طور رسمی توسط مرتضی موسی خانی ، رئیس سابق دانشگاه و یکی از بنیان گذاران و اعضای اصلی این باشگاه تأسیس شد.

    از روسای سابق باشگاه دانش پژوهان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین می توان به مانی شریفی ، مهدی یزدانی ، جعفر چگینی ، حامد سلیمانی ، مجید مجیدی ، غلامرضا رضایی و ندا بیات اشاره کرد.

    در حال حاضر باشگاه دانش پژوهان جوان و نخبگان واحد قزوین با حمایت ناصر حمیدی ، رئیس دانشگاه و رئیس شورای باشگاه ، با مسئولیت وحید بیگدلیراد در حال فعالیت است.

    آنا: مهمترین و تأثیرگذارترین فعالیتهای باشگاه محققان جوان در قزوین در گذشته و اکنون چه بوده است؟

    بیگدلیراد: از فعالیتهای برجسته این باشگاه می توان به برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی ، سمینارها ، کنفرانس ها ، کارگاه های تخصصی و تأمین امکانات لازم توسط دانشجویان جهت انجام فعالیت های علمی ، پژوهشی و فرهنگی اشاره کرد.

    باشگاه دانش پژوهان آزاد و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین

    اعزام تیم های دانشگاه RoboCup به مسابقات جهانی ، برگزاری مسابقات جهانی RoboCup ، برگزاری مسابقه ملی توسعه بازی ها و بازی های رایانه ای در تجارت الکترونیکی شهر هوشمند ، برگزاری مسابقه عکاسی ، برگزاری همایش ایده ها و پدیده ها در شهرها برنامه ریزی و معماری ، مسابقه ملی معماری و شهر آینده یکی از فعالیتهای مهم در گذشته بوده است.

    در حال حاضر ، به دلیل شرایط خاص کرونا ، برگزاری 17 کارگاه آموزشی توانمندسازی مجازی و سخنرانی های مجازی در هفته پژوهش 99 و برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات دانشجویی در سطح کشور از نکات قابل توجه در این باشگاه است.

    باشگاه دانش پژوهان آزاد و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین

    آنا: مهمترین فعالیتهای باشگاه در حال حاضر چیست و چه سیاستهایی را در پیش گرفته اید؟

    بیگدلیراد: مهمترین فعالیتها و سیاستهای این باشگاه شناسایی ، راهنمایی و حمایت از محققان دانشگاه بوده است. برای این منظور ، سیاست ها در چهار بخش انجام شده است.

    اولین بخش این سیاست ها “افزایش تعداد اعضای باشگاه” است ، که برای اقدامات آن از جمله “معرفی باشگاه و اهداف آن به اساتید و دانشجویان همه دانشکده ها” ، “افتتاح سایت باشگاه دانش پژوهان جوانان و نخبگان قزوین رایگان دانشگاه اسلامی برای معرفی بیشتر باشگاه ها “” شناسایی و جذب دانش پژوهان ، نخبگان و دانشجویان ارشد “و” تسهیل شرایط عادی عضویت ، استعدادها و افتخارات عالی در این باشگاه براساس اساسنامه پیش بینی شده در انجمن “

    قسمت دوم این سیاست ها “آموزش و آموزش” است که در آن اقداماتی مانند “برگزاری دوره های آموزش تخصصی با استفاده از ظرفیت زیاد استادان و دانشجویان و دانشجویان دانشگاه ها به منظور آشنایی دانشجویان با مهارت های مورد نیاز صنعت و بازار کار “،” کارگاه های آموزشی کاربردی در زمینه های مختلف “،” سخنرانی ها و جلسات پاسخ پرسش با صاحبان صنایع برای آشنایی دانشجویان با نیازها و مشکلات آنها “و” تدوین و انتشار بروشور ، کتاب و نشریات آموزشی “انجام شده است.

    باشگاه دانش پژوهان آزاد و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین

    “تحقیق و فناوری” سومین بخش این سیاست ها است که شامل “حمایت ، راهنمایی و تشویق دانش آموزان مستعد برای چاپ مقالات و کتاب های علمی” ، “برگزاری مسابقات در زمینه های مختلف بر اساس نیاز صنایع کشور” “،” برگزاری نمایشگاهی برای ارائه دستاوردهای دانشگاه در زمینه های مختلف “،” برگزاری کنفرانس ها و کنفرانس های علمی در دانشگاه “،” صدور مجله مستقل در باشگاه دانش پژوهان و کسب امتیازات علمی دانشگاه آزاد و وزارت علوم “، “پشتیبانی و تسهیل روند ثبت اختراع و اقدام به منظور معرفی آنها در صنعت” و “معرفی محصولات فناوری دانشجویی در پارک علم و فناوری دانشگاه برای تجاری سازی محصول”.

    بخش چهارم این سیاست ها “ارتباط با صنعت” است ، که برای این منظور اقداماتی مانند “آموزش استعدادهای دانش آموزان برای جذب در زمینه های مختلف صنعت” ، “بازدید از صنایع و سازمان های مختلف برای آشنایی با بازار کار” انجام می شود. ، “ارائه اختراعات و محصولات فناورانه دانشجویان در” صنعت “و” تکمیل پروژه های تحقیقاتی در داخل دانشگاه و خارج از دانشگاه “.

    آنا: چه پیشنهادها و درخواست هایی برای ارتقا members و توانمندسازی باشگاه برای اعضای کادرفنی دارید تا این باشگاه بتواند عملکرد خود را بهتر از گذشته ادامه دهد؟

    بیگدلیراد: با توجه به مسئولیتهای گوناگونی که در واحدهای دانشگاهی به باشگاه دانش پژوهان جوان و نخبگان سپرده شده است ، پیشنهاد می شود پیرو معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی ، کارشناسان در چارت سازمانی باشگاههای واحد شناسایی شوند.

    وحید بیگدلی راد

    آنا: افتخارات و جوایز ملی و بین المللی باشگاه در زمینه اختراعات و محصولات علمی چه بوده است؟

    بیگدلیراد: هر ساله اعضای باشگاه دانش پژوهان جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات و جشنواره های ملی و بین المللی از جمله مسابقات قهرمانی تیم های RoboCup و بهترین دانشجویان کشور در جشنواره های فارغ التحصیلان مورد تقدیر قرار می گیرند.

    باشگاه دانش پژوهان آزاد و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین

    آنا: مطابق با آخرین سیاست ها و برنامه های اعلام شده از سوی ستاد ، برنامه شما چیست و دستور کار شما چیست؟

    بیگدلیراد: پروژه های تحقیق جنبشی مستقر در ایران ، طراحی و برنامه ریزی مسابقات ملی و استانی ، برنامه ریزی برای کنفرانس های علمی مجازی و برگزاری کارگاه های آموزشی توانمندسازی مجازی از جمله این دستور کارها است.

    آنا: با توجه به اینکه جوامع علمی زیر نظر باشگاه هستند ، چند انجمن علمی و در چه زمینه ها و گروه هایی دارید؟ ارزیابی شما از عملکرد آنها چیست و آیا برنامه ای برای توسعه آنها دارید؟

    بیگدلیراد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین ، جوامع مهندسی عمران ، صنعت ساختمان ، کامپیوتر و فناوری اطلاعات ، الکترونیک ، صنعت ، مکانیک ، مهندسی پزشکی ، معماری ، برنامه ریزی شهری ، مدیریت صنعتی و زبان انگلیسی تأسیس شده اند.

    این انجمن ها هر ساله فعالیت های مهمی در زمینه برنامه ریزی کارگاه ها و سخنرانی های آموزشی ، بازدید از مراکز صنعتی و علمی ، برگزاری کنفرانس ها و سمینارهای علمی و همچنین ارتباط با انجمن های علمی سایر دانشگاه ها داشته اند. متأسفانه ، پس از شیوع بیماری بیماری کرونا قلب و کمبود دانشجو ، فعالیت های انجمن ها نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

    باشگاه دانش پژوهان آزاد و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین

    انتهای پیام / 4103/4062 /

    منبع: خبرگذاری ایواره
    «نهضت ساخت ایران» در دستور کار پژوهشگران جوان/ برنامه شناسایی و حمایت از نخبگان در 4 بخش اجرا می‌شود



    درباره : <-PostCategory->
    امتیاز : | نظر شما :
    تعداد بازدید : 22
    برچسب : ,

    ارسال توسط محمد قطب | تاريخ : جمعه 17 بهمن 1399 |
    عناوين آخرين مطالب ارسالي
    صفحات دیگر