کولر گازی اجنرال اینورتر
درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
موضوعات سایت
  • کولرگازی اجنرال اینورتر
  • خرید کولرگازی از بانه
  • کولرگازی ال جی
  • اخبار لوازم خانگی
  • عمومی
  • افراد آنلاین : 1
    بازدید امروز : 7
    بازدید دیروز : 10
    هفته گذشته : 27
    ماه گذشته : 896
    سال گذشته : 4480
    کل بازدید : 17067
    کل مطالب : 482
    نظرات : 0
    پيوندهاي روزانه
    نظر سنجی
    امكانات
    پشتیبانی
    RSS

    Powered By
    Rozblog.Com
    فروش نتیجه دلخواه تست کرونا!

    فروش نتیجه دلخواه تست کرونا! https://d77.ir/فروش-نتیجه-دلخواه-تست-کرونا/ دنیای 77 Fri, 23 Apr 2021 23:29:21 0000 جامعه و خانواده https://d77.ir/فروش-نتیجه-دلخواه-تست-کرونا/ مدیر کل آزمایشگاه مرجع بهداشت وزارت بهداشت ، داوطلب کرونا ، در پاسخ به ادعاهای تخلفاتی مانند فروش آزمایشات و به ویژه فروش Covid 19 منفی گفت: “متأسفانه ، ما حتی گزارش های عمومی و خصوصی را از طریق آزمایشگاه ها دریافت کرده ایم.” تست ها برای مسافران توسط برخی آزمایشگاه های خصوصی. دانشگاه ها …

    مدیر کل آزمایشگاه مرجع بهداشت وزارت بهداشت ، داوطلب کرونا ، در پاسخ به ادعاهای تخلفاتی مانند فروش آزمایشات و به ویژه فروش Covid 19 منفی گفت: “متأسفانه ، ما حتی گزارش های عمومی و خصوصی را از طریق آزمایشگاه ها دریافت کرده ایم.” تست ها برای مسافران توسط برخی آزمایشگاه های خصوصی. دانشگاه ها از آنها مراقبت کرده اند.

    در مصاحبه ای با دنیای 77 ، دکتروی در پاسخ به س questionsالات مربوط به تخلفاتی از قبیل فروش منفی آزمون 19 آزمون 19 اظهار داشت: بله ، متأسفانه ما گزارش ها را به طور رسمی و خصوصی در منطقه حتی از طریق آزمایشگاه ها دریافت كرده ایم و دانشگاه ها با آنها برخورد كرده اند. بعضی از آزمایشگاه های خصوصی

    وی افزود: در چنین مواردی افراد معمولاً خارج از آزمایشگاه هستند و در بعضی موارد در داخل خطایی رخ می دهد و هنگام گزارش این موضوع به مدیریت آزمایشگاه ، وزارت بهداشت و سایر مراجع ذی صلاح ، باید خطا برطرف شود. افراد و وقایع انجام می شود. “از وقوع جلوگیری می کند.

    مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت ادامه داد: لیست آزمایشگاه های مجاز به انجام آزمایش های تشخیصی مولکولی هر یک یا دو هفته یکبار در وب سایت های معاون وزیر بهداشت و آزمایشگاه های متخلف (حقوقی ، اتحادیه صنفی) منتشر می شود. ، تعرفه ها و غیره) یا آخرین آزمایشگاه های خبره. نتایج مورد نیاز این آزمون یافت نشد ، بنابراین هویت و فعالیت آنها تا زمان حل مشکل به حالت تعلیق درآمده و اجازه اجرای آزمون را ندارند.

    وی افزود: به طور کلی آزمایشگاه هایی که مسافران بین المللی را می پذیرند ، علاوه بر استانداردهای وزارت بهداشت ، مجبور به انجام هر کاری هستند که کشور مقصد یا ایرلاین ها انتظار دارند. در این حالت ، نتایج دقیق و به موقع بسیار مهم است زیرا ، به عنوان مثال ، به دنبال گزارشی از یک نتیجه مثبت کاذب ، یک شخص نمی تواند سفر کند و می تواند مسائل مربوط به کار و برنامه خود و خانواده خود را مختل کند.

    سامی در مورد اولویت واکسیناسیون واکسن Kovid 19 برای کارمندان در آزمایشگاه های پزشکی گفت: آزمایشگاه ها در بخش های دولتی و خصوصی در لیست اولویت های وزارت بهداشت قرار دارند و برنامه ریزی ها در بخش های دولتی توسط ادارات بهداشت انجام می شود.

    وی افزود: معاون بهداشت وزارت بهداشت از رئیس محترم نظام پزشکی و انجمن های آزمایشگاهی جمهوری اسلامی خواسته است لیستی از کارکنان آزمایشگاه های بخش خصوصی تهیه کند تا تکنسین ها و کارکنان آزمایشگاه های پزشکی بتوانند به اعضای خصوصی کمک کنند سیستم پزشکی آزمایشگاهی. “باید در سیستم ثبت شود.

    مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت گفت: “”

    انتهای پیام



    درباره : <-PostCategory->
    امتیاز : | نظر شما :
    تعداد بازدید : 78
    برچسب : ,

    ارسال توسط محمد قطب | تاريخ : سه شنبه 07 اردیبهشت 1400 |
    عناوين آخرين مطالب ارسالي
    صفحات دیگر