کولر گازی اجنرال اینورتر
درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
موضوعات سایت
  • کولرگازی اجنرال اینورتر
  • خرید کولرگازی از بانه
  • کولرگازی ال جی
  • اخبار لوازم خانگی
  • عمومی
  • افراد آنلاین : 3
    بازدید امروز : 9
    بازدید دیروز : 10
    هفته گذشته : 29
    ماه گذشته : 898
    سال گذشته : 4482
    کل بازدید : 17069
    کل مطالب : 482
    نظرات : 0
    پيوندهاي روزانه
    نظر سنجی
    امكانات
    پشتیبانی
    RSS

    Powered By
    Rozblog.Com
    جانباختن یک تن در پی تصادف در بزرگراه فداییان اسلام

    جانباختن یک تن در پی تصادف در بزرگراه فداییان اسلام https://d77.ir/جانباختن-یک-تن-در-پی-تصادف-در-بزرگراه-فد/ دنیای 77 Thu, 22 Apr 2021 02:59:15 0000 حوادث و رویداد https://d77.ir/جانباختن-یک-تن-در-پی-تصادف-در-بزرگراه-فد/ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فوت یک نفر در تصادف در بزرگراه فداییان اسلام خبر داد. سید جلال ملکی در گفت وگو با دنیای 77 ، اظهار کرد: یک ساعت در ساعت 1:30 بعد از ظهر روز اول ماه مه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه فدایان اسلام قبل از …

    سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از فوت یک نفر در تصادف در بزرگراه فداییان اسلام خبر داد.

    سید جلال ملکی در گفت وگو با دنیای 77 ، اظهار کرد: یک ساعت در ساعت 1:30 بعد از ظهر روز اول ماه مه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه فدایان اسلام قبل از بزرگراه بساد رخ داد و آژانس های خدماتی. امنیت شهرداری تهران مطلع شد. بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

    وی ادامه داد: در محل حادثه کشف شد که یک دستگاه خودروی لیفان که توسط یک پیرمرد ناشناس 0 ساله اداره می شد به دلایل نامعلومی هنگام حرکت با عقب کامیون برخورد کرد. هنگام حادثه ظاهراً کامیون در کنار جاده متوقف شده است. شدت تصادف به حدی بود که ماشین لیفان تقریباً خراب شد.

    مالکی گفت: “وقتی نیروها آمدند ، راننده آسیب دیده به شدت در داخل خودرو محبوس شد.” در این حالت آتش نشانان محل را ایمن کرده و عملیات آزاد سازی فرد را آغاز کردند. عوامل راهداری و اورژانس نیز در محل حادثه حضور داشتند.

    وی ادامه داد: آتش نشانان پس از مدتی مرد را از اتومبیل بیرون کشیدند و تحویل عوامل اورژانس دادند. متأسفانه مشخص شد که تنها راننده اتومبیل بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

    سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به جابجایی عوامل پلیس راهو گفت: علت حادثه توسط عوامل پلیس راهو بررسی می شود. نیروهای آتش نشانی ساعت 9:30 شب صحنه را به مقصد ایستگاه خود ترک کردند.

    وی افزود: من از رانندگان محترم می خواهم که در ساعات آخر شب با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

    انتهای پیام



    درباره : <-PostCategory->
    امتیاز : | نظر شما :
    تعداد بازدید : 78
    برچسب : ,

    ارسال توسط محمد قطب | تاريخ : شنبه 04 اردیبهشت 1400 |
    عناوين آخرين مطالب ارسالي
    صفحات دیگر