کولر گازی اجنرال اینورتر
درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
موضوعات سایت
  • کولرگازی اجنرال اینورتر
  • خرید کولرگازی از بانه
  • کولرگازی ال جی
  • اخبار لوازم خانگی
  • عمومی
  • افراد آنلاین : 1
    بازدید امروز : 12
    بازدید دیروز : 34
    هفته گذشته : 279
    ماه گذشته : 185
    سال گذشته : 2878
    کل بازدید : 15465
    کل مطالب : 482
    نظرات : 0
    پيوندهاي روزانه
    نظر سنجی
    امكانات
    پشتیبانی
    RSS

    Powered By
    Rozblog.Com
    مایکروفر هایسنس مدل h36

    مایکروفر هایسنس مدل h36 https://topfroosh.com/shop/مایکروفر-هایسنس-مدل-h36/ https://topfroosh.com/shop/مایکروفر-هایسنس-مدل-h36/#respond فروشگاه اینترنتی تاپ فروش Fri, 05 Mar 2021 18:59:06 0000 https://topfroosh.com/?post_type=product&p=1180

    دارای ظرفیت 36 لیتر
    توان موتور 1100 وات
    دارای قابلیت گریل
    توان 1000 وات برای گریل
    قابلیت تنظیم توان
    قابلیت تنظیم زمان تا 99 دقیقه
    صفحه نمایش دیجیتالی
    سیستم یخ زدایی قدرتمند

    منبع سایت تاپ فروش بانه :
    مایکروفر هایسنس مدل h36

    مایکروفر هایسنس مدل h36

    با مایکروفرهای هایسنس H36 انواع غذاها را به راحتی بپزید. این مایکروفر دارای سیستم هوای گرم و محفظه ی آن 36 لیتر است. پخت انواع غذا ها بپردازید. سیستم هوای گرم سبب شده که طبخ غذا با صورت بالا و خیلی خوب بپزد. سینی که در کف این محفظه وجود دارد جدا می شود که در این صورت کار شستشوی شما اسان می گردد. همچنین برای پخت یکنواخت خوراکی های داخل محفظه از دو المنت حرارتی در قسمت بالا و پایین کمک می گیرد. هر نوع کیک و شیرینی به راحتی در داخل انها پخته می شود. یکی از ملاک های اصلی خرید برای هر محصولی علاوه بر داشتن طراحی ظاهری زیبا عملکرد عالی ان است. مایکروفر هایسنس مدل H36 دارای در شیشه ای شفاف و مستحکم در برابر حرارت است که شما می توانید مراحل پخت رو به راحتی ببینید.

    مشخصات مایکروفر هایسنس

    همچنین دارای صفحه نمایش دیجیتال است که تنظیمات دستگاه در سمت راست توستر قرار گرفته است که تنظیم کارایی و عملکرد و زمان را بر عهده دارد. این مایکروفر دارای لامپ روشنایی داخلی و یک پوشش نچسب درونی است. همچنین وزن و ابعاد ان به گونه ای است که به راحتی قابل حمل می باشد.علاوه بر کیفیت و عملکرد باید از زیبایی برخوردار باشد. چون در وهله ی اول مشتری جذب زیبایی ان محصول می شود. این محصول دارای در شیشه ای شفاف و مستحکم در برابر حرارت است که نه تنها نحوه پخت خوراکی ها را از بیرون می بینید بلکه به آسونی می توانید اون را تمیز کنید. صفحه نمایش دیجیتال تنظیمات دستگاه در سمت راست توستر قرار گرفته که به منظور تنظیم زمان و عملکرد المنت های حرارتی و میزان دما و درجه حرارت به کار می رود.

    مقاومت بالای بدنه در کنار وزن نسبتا کم و ابعاد جمع و کوچک که واسه بدنه این مایکروفر در نظر گرفته شده است به شما اجازه می دهد ان را به راحتی نصب و راه اندازی کنید. این ماکروفر مجهز به لامپ روشنایی داخلی و یک پوشش نچسب درونی است. شرکت هایسنس ویژگی های خاص و منحصر به فردی رو برای مدل مایکروفر جدید خود اضافه کرده است که به عملکرد و استفاده ی بیشترش تبدیل شده اس. توان مصرفی این دستگاه هزار وات و دارای قابلیت تنظیم درجه حرارت می باشد. تنظیم دما از صد تا دویست و پنجاه درجه سانتی گراد است. کافی است که به وسیله صفحه نمایش دیجیتال در نظر گرفته شده با توجه به نوع ماده غذایی و البته خود غذایی که می خواهیم پخت کنیم، دما مورد نظر رو انتخاب کنیم.

    امکانات مفید و امروزی این مایکروفر

     یک مایکروفر باید تایمر داشته باشد. تایمر مانع از سوختن غذا می شود. مایکروفر هایسنس 36 از بهترین مایکروفرهای برند هایسنس است. مایکروفرها از لوازم بسیار مورد استفاده در هر خانه ای هستند. مایکروفرها 36 قابلیت گریل کردن مواد غذایی را  فراهم کرده تا غذاهایی سالم را داشته باشید. این مایکروفر دارای توان موتوری 1100وات است. همچنین امکان تغییر قدرت متناسب با انواع مواد غذایی برایتان فراهم شده است. از 1000 وات برای گریل کردن می توانید استفاده کنید. ظرفیت این مایکروفر 36 لیتر بوده و گنجایشی بالا و عالی برای پخت و پز مواد غذایی ارائه می دهد. این مایکروفر امکانات زیادی را برای پخت انواع مواد غذایی در اختیارتان قرار می دهد. 

    دیگر امکانات مایکروفر

    سینی چرخان که در آن قرار می گیرد باعث پخت تمام قسمت های مواد غذایی به صورت یکسان می شود. قابلیت یخ زدایی در این ماکروفر امکان آب کردن یخ مواد غذایی در سریع ترین زمان را برایتان فراهم می کند. دارای قدرت موتور  1100 وات است.  توان قدرتی عالی به دستگاه بخشیده و تضمین می کند که دستگاه در طولانی بود دارای عملکرد بهینه است.  بسته به نوع  غذایی که در ماکروفر می گذارید قدرت برای پخت ان ماده غذایی را انتخاب کنید. همانطور که اشاره شد این دستگاه علاوه بر عملکرد ماکروفر که انجام می دهد قادر به گریل کردن مواد غذایی است.

     گریل کردن مواد غذایی کار بسیار حساسی بوده و نیازمند قدرت بالای دستگاه می باشد. به منظور استفاده ی مناسب از قابلیت گریل کردن، هایسنس 36 توان 1000 وات را برای گریل کردن مواد غذایی در نظر گرفته است. با این میزان توان به سرعت و به بهترین شکل مواد غذایی مغز پخت و خوش طعم می شوند. همچنین برای پخت هر نوع ماده ی غذایی زمان متفاوتی لازم است. از این رو امکان تعیین کردن زمان برای ماکروفر 36 هایسنس در نظر گرفته شده است. حداکثر زمانی که می توانید برای پخت مواد غذایی انتخاب کنید نود و نه دقیقه است.دارای صفحه ای دیجتالی کوچک  که در بالای پنل قرار دارد و با زدن مایکروفر به برق روشن می شود. روی این صفحه نمایش زمان پخت و پز نمایش داده می شود.

     دکمه های زیادی در بخش پنل وجود دارد که برای افرادی که به کار با مایکروفر آشنایی ندارند ممکن است کمی گیج شوند. در بخش  Power می توانید قدرت لازم برای پخت مواد غذایی را انتخاب کنید. این ماکروفر دارای حداکثر قدرت 1100 وات برای پخت و پز و 1000 وات برای گریل است. اگر گوشت باشد قدرت بیشتر و سبزیجات به قدرت کمتری برای پخت نیاز دارد.

    نکات مثبت مایکروفر

      قابلیت پخت و کباب کردن غذاها بدون نیاز به روغن که در این ماکروفر فراهم شده است بسیار مزیت خوبی است. برنامه ی پخت و پز برای استفاده ی راحت تر قرار داده شده است. این برنامه ها دارای قدرت و زمان از پیش تعیین شده هستند. حتی, برنامه ای برای درست کردن ذرت هم قرار داده شده است. با این برنامه به راحتی و در عرض چند لحظه پاپکورن درست کنید. برنامه ای  برای پخت و سرخ کردن ، برنامه ی پخت پیتزا و اماده کردن پیتزا های یخ زده ، پخت سبزیجات یا سبزیجات یخ زده، گرم کردن نوشیدنی ، پخت و پز گوشت و انواع ان وجود دارد.

    دارای ظرفیت 36 لیتر، توان موتور 1100 وات ، دارای قابلیت گریل با توان 1000 وات برای گریل ، قابلیت تنظیم توان، قابلیت تنظیم زمان تا 99 دقیقه ،رنگ نقره ای صفحه،  نمایش دیجی تالیسیستم، یخ زدایی قدرتمند ، قابلیت گرم کردن غذا ،دارای شش برنامه متناسب با انواع مواد غذایی ،دارای قابلیت Memory از مزایا و ویژگی های مثبت و کلی این ماکروفر است.

    توجه کنید که در حین استفاده از گوشت قرمز باید آن را به صورت نازک برش دهید که کاملا مغز پخت شود. این محصول حدود 2.5 سانت به عمق غذا نفوذ می کند و با حفظ ویتامین، پروتئین و املاح موجود در غذا آن را به صورت کامل برای شما آماده می کند.

    استفاده از امکانات روز و طراحی خاص در این محصول

    در مدل های قدیمی ماکروفر، سینی ها قابلیت چرخش را نداشتند در نتیجه حرارت و گرما تنها به یک قسمت از غذا می رسید و قسمت دیگرش مغز پخت نمی شد. برای از بین بردن این مشکل سینی ماکروفر هایسنس 36 را به صورت گردان شاخته شده است، این سینی با چرخش 360 درجه ایی خود باعث می شود که حرارت و گرما به صورت یکنواخت به تمامی نقاط غذا برسد طوری که هیچ قسمت نپخته ایی در آن باقی نماند. شاید شما هم برای آب کردن مواد غذایی منجمد انها را داخل آب گرم می گذاشتند و یا مدتی قبل از استفاده کردن آن را بیرون می گذاشتند تا یخ آن آب شود. استفاده از این روش موجب از بین رفتن کیفیت مواد غذایی می شود.

    مایکروفر هایسنس 36 با داشتن قابلیت یخ زدایی، این مشکل را حل کرده است. این محصول در سریع ترین زمان ممکن، یخ مواد غذایی را آب می کند و شما بلافاصله می توانید از این مواد برای درست کردن غذایی سالم و خوشمزه استفاده کنید.

    اگاهی از قیمت ها

    جهت اطلاع یافتن از قیمت این مدل ماکروفر و فروش و خرید ان به سایت اینترنتی ما در تاپ فروش مراجعه نمایید.

    منبع سایت تاپ فروش بانه :
    مایکروفر هایسنس مدل h36

    https://topfroosh.com/shop/مایکروفر-هایسنس-مدل-h36/feed/ 0

    منبع :تاپ فروش

    درباره : <-PostCategory->
    امتیاز : | نظر شما :
    تعداد بازدید : 21
    برچسب : ,

    ارسال توسط محمد قطب | تاريخ : شنبه 23 اسفند 1399 |
    عناوين آخرين مطالب ارسالي
    صفحات دیگر